dinsdag 16 augustus 2011

Een nieuw reisavontuur

Op het werk komt iedereen weer langzaam terug van vakantie. Ik hoor de reisverhalen van mijn collega's met een brede glimlach aan. Enerzijds om de verhalen van mijn collega's zelf, maar anderzijds om het feit dat ik nog op vakantie mag. Ik besef dat ik nog maar 5,5 week moet wachten voordat mijn avontuur kan beginnen.

Op 24 september vlieg ik samen met Leonard naar Thailand om daar 3 weken rond te reizen in groepsverband. Voor ons beide de eerste keer naar Aziƫ en de eerste keer met een groep. Ik hoor zowel positieve als negatieve verhalen over reizen met een groep, maar ik laat het maar op me afkomen.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Nou ja, voorbereidingen? De eerste inentingen zijn gehaald, de camera's zijn beschikbaar, mijn nieuwe koffer staat klaar en ik ben in het bezit van een geldig paspoort. Nu nog nadenken over de rugzak die ik moet gaan kopen, de kleding die ik daar aan moet en de schoenen waar ik op moet lopen. Oftewel geen hele belangrijke zaken, maar misschien meer een 'vrouwending'.

Ik heb nog even om over bovenstaande zaken na te denken en toe te leven naar een geweldige vakantie. Ik geniet nog even van de voorpret, want voordat ik het weet is het alweer zover en zitten we in het vliegtuig naar Bangkok.

1 opmerking:

  1. Bloggen is leuk en heerlijk. En een groepsreis naar Thailand is heel gaaf. En ik spreek uit ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen