woensdag 21 september 2011

Het is bijna zover

Langzamerhand gaat Thailand steeds dichterbij komen. Nog maar twee dagen werken voordat ik heerlijk 3 weken vrij heb. Dit betekent dat ik ondertussen ook wat voorbereidingen moet gaan treffen.

Vanavond maar begonnen met mijn kamer op te ruimen en te kijken wat voor kleding er in mijn kledingkast hangt. Na een goede selectie het een en ander klaargelegd qua kleding, maar morgen waarschijnlijk toch maar even de stad in om de vakantiegarderobe iets uit te breiden. Je kan immers nooit genoeg meenemen.

Kleding is natuurlijk niet het belangrijkste, dus ook maar reispapieren, (medisch) paspoort, duikbril, bikini's, douchespullen, make-up, medicijnen, elektrische apparaten en nog veel meer tevoorschijn gehaald.

Nu alles nog in een tas en koffer krijgen en dan kan voor mij de reis, waar ik lang op gewacht heb, beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten